reis en eerste dag Venezuela - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Bas Mastboom - WaarBenJij.nu reis en eerste dag Venezuela - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Bas Mastboom - WaarBenJij.nu

reis en eerste dag Venezuela

Door: basmast

Blijf op de hoogte en volg Bas

11 Oktober 2010 | Venezuela, Puerto La Cruz

Beste iedereen!

Ik begin maar even met een hele vervelende mededeling, zodat ik daar ook vanaf ben en ik me vanaf dan weer op positieve dingen kan focusen. Het feest vond ik namelijk helemaal top! ik vond het echt geweldig dat er zoveel goede vrienden waren en dat iedereen zo zijn best had gedaan voor cadeautjes en dat iedereen positief aanwezig was. Heel erg bedankt! Hopelijk zijn jullie er ook weer bij mijn welkomstfeest. Nou kom ik dus bij de vervelende mededeling... Alle cadeautjes (jullie leuke lieve cadeautjes:'() zijn gestolen. Mijn vader had alle cadeaus in een grote doos gedaan en die in de auto gezet, waar ze in 5minuten tijd gestolen moeten zijn. De hele doos. Alles dus... Ik vind het echt heel erg dat ik alle leuke cadeautjes waar jullie zo je best op hebben gedaan kwijt ben, alle leuke boekjes, persoonlijke brieven, Lady-Gaga-spullen en andere geweldige dingen kwijt ben:( (Katja en beau, de taart is er nog, die wou de dief denk ik niet meenemen, terwijl die geweldig lekker was!) Dus sorry sorry sorry:( Maar nogmaals, het feest vond ik echt GEWELDIG!

De reis
Na Het zeer emotionele afscheid op Schiphol (Daphne, Elvire, Monique, pap, mam maar vooral ook Anna en Laura, heeeeel erg bedankt voor het uitzwaaien! Ik mis jullie heel erg!) Het eerste avontuur begon eigenlijk al op Schiphol, aangezien je niet iedere dag een geweldige BN´er tegenkomt (er zijn niet zoveel geweldige BN´ers) Maargoed, het was dus Victoria Koblenco, de geweldige actrice, ze was laat voor haar vlucht en knalde bijna tegen mij op:P waarna ze sorry zei met haar actrice-stemmetje, me zwoel in de ogen keek met haar gtst-oogjes. en toen snel weer verder rende. was heel leuk, verder (op de vieze vliegtuigmaaltijden, de te weinig beenruimte en 5,5uur moeten wachten op Caracas) liep alles zeer voorspoedig en flexibel.:P

De Lodge (te Playa Colorada)
We werden Op Barcelona (Ve) airport opgewacht door een chauffeurtje die ons naar de Lodge bracht (thank goodness we survived, platte wegen kennen ze hier niet, rechtsrijden niet, maar toeteren, schreeuwen, bellen tijdens het rijden en tegen elkaar opknallen daarentegen wel) Maar de lodge is dus heel mooi en we slapen in een grote ruimte met 10 hangmatten, en dan heeft iedereen lekker zijn eigen hangmatje waar die in ligt te meuren.

Puerto La Cruz
Nu zitten we in Puerto La Cruz, waar we even snel mogen bellen en internetten (als je ouders ten minste opnemen) en dat ben ik nu dus aan het doen. Eigenlijk zit iedereen op mij te wachten dus moet ik alweer gaan. Sorry!
De groep is heel leuk, 2 belgen, 3 duitsers, een zweed en 4 nederlanders! maar ik ken ze natuurlijk nog niet zo goed.

Lieve mensjes, ik mis jullie heel erg maar ga er hier toch nog even met volle teugen van genieten! tot later..

Bazzy

ps sorry voor typfouten, spelfouten en niet kloppende zinne, maar dat heb je in deze snelheid

  • 11 Oktober 2010 - 16:23

    Elvire:

    BROERTJE!!

    Heel veel plezier daar! Super tof, wat je daar allemaal nog gaat beleven!

  • 11 Oktober 2010 - 16:24

    Hidde :

    Blijf het boek wat ik je heb gegeven wel gebruiken! Die tips die erin staan kunnen een keer je leven redden!

  • 11 Oktober 2010 - 16:25

    Hidde:

    waaacht, die comment schreef ik voordat ik je verslag las... Dat is gewoon ronduit kut, wat voor fokking mongol steelt dan weer kado's??? :S

  • 11 Oktober 2010 - 16:36

    Niek:

    Klinkt helemaal super!
    hahaha lijkt me echt komisch die rij stijl van hen:P
    Ciao!!!

  • 11 Oktober 2010 - 17:01

    Je Kleine Zusje:

    lieve bassie! je feest was echt géwéldig! heb je dat mailtje van El gehad? daar zijn de foto's! mooi dat je goed bent aangekomen en het klinkt allemaal super spannend! volgens mij ga jij het helemaal geweldig hebben daar! heel veel plezier nog met alles en tot over 8maanden! ik ben iedere dag aan het turven:P doei lieve bas, we denken aan je! xxxxxx D

  • 11 Oktober 2010 - 18:02

    Anne:

    Heee Bas! Klinkt super leuk! Heel veel plezier daar! xx

  • 11 Oktober 2010 - 19:37

    Ladymama:

    lieve Bas fijn te horen dat je veilig bent aangekomen, goed dat je even belde!! Oma, 87 jaar! was verguld dat je haar voor haar verjaardag belde..have a great time!! liefs mama

  • 11 Oktober 2010 - 20:31

    Carianne:

    Wat ontzettend vervelend dat de spullen gestolen zijn!! :( Maar geniet ervan!
    PS. je schrijft beeldend..! ;)

  • 12 Oktober 2010 - 07:02

    Yvette/activity Int:

    Hey Bas, wat balen zeg van die spullen. Wel super te horen dat het feestje geslaagd was én dat je goed bent aangekomen. Geniet ervan!!

    Groetjes,
    Yvette

  • 12 Oktober 2010 - 07:46

    Maureen Bakker:

    Hey Bas,
    Wat ontzettend sneu voor je dat je kado's gestolen zijn!! Ik zou zeggen, allemaal weer aan de gang voor het welkom thuis feest!! Maar ondertussen, genieten, ervaren en veel leren!! Ik vind het erg leuk je op deze manier te volgen en je schrijft bijzonder leuk!!!
    Liefs, Maureen

  • 13 Oktober 2010 - 12:58

    Much Love:

    je zusje

  • 13 Oktober 2010 - 16:19

    Hanneke:

    Mooi dat je meteen een celeb ontmoet! Dat belooft wat :D Wie weet knal je op LAX wel tegen Lady Gaga aan ;)

    Heeel veel plezier!!

  • 14 Oktober 2010 - 19:50

    May:

    hadiebas
    wat sneu van je kadoo's MAAR...........
    always look on the bright side of life.....we gaan het allemaal bijhouden
    heel veel suc6 liefs M

  • 16 Oktober 2010 - 15:16

    Gitta:

    Ha bas, heel jammer dat we je geweldig feest hebben gemist. We zullen je met interesse blijven volgen.Succes met je Spaans, een prachtige taal!

  • 16 Oktober 2010 - 15:17

    Eva-Maria:

    kut zeg, van die cadeaus! Maar je hebt de herinneringen van je geweldige feest nog! :)
    En om je even op de hoogte te houden: de audities van de kerstmusical waren gisteren, heel veel mensen dit jaar! Was wel raar om toen helemaal alleen naar huis te moeten fietsen :(
    Geniet ervan! (Moet gaan lukken toch?)
    kusjes

  • 16 Oktober 2010 - 15:32

    Paul Stubbe:

    He Bas ik ken je niet, maar je zit in dezelfde lodge als mijn dochter Marit. Grappig om zo nog meer over jullie locatie te kunnen lezen door beide verslagen te lezen. Je staat als vriend geregistreerd op de site van Marit. Veel plezier daar met zijn allen. Doe haar de groetjes, zal ze grappig vinden.

  • 18 Oktober 2010 - 18:00

    Meg:

    hee bas zag je foto's daar echt ontzettend cool!
    wou dat het weer net zo goed was als daar, het is hier koud!
    xxx

  • 18 Oktober 2010 - 18:59

    Monique:

    Bro... Ben je je geweldige pest-grage-vriend Boudewijn vergeten.. Die was ook echt op Schiphol hoor, na een nacht met 3 uur slapen wazzie ietsje minder gemeen dan normaal:P

    Ik ben erg benieuwd hoe het is om iedere nacht in een hangmat te slapen, aan de telefoon zei je dat het even wennen was en een kwestie van je evenwicht goed bewaren, maar toch lijkt het me erg gek. Je kan toch alleen op je rug liggen??

    xx

  • 20 Oktober 2010 - 20:24

    Tiffany:

    Hé Bas!
    ik kreeg deze link van Daphne, en ze wou me niet eerder loslaten voordat ik je reisverslag had gelezen, en dat heb ik dus gedaan.
    Heb het trouwens gehoord, van de gestolen cadeau's. Wat voor gek doet dat nou ?!

    Ik ga gewoon steeds kijken of je een nieuwe blog erbij hebt zodat we hier toch nog een beetje van je op de hoogte blijven (:
    Noujaa, het is heel afgezaagd, maar toch nog heel veel plezier op je reis !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 13 Sept. 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 39247

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2010 - 20 Mei 2011

Bas in VE|CR|USA

Landen bezocht: